Ana içeriğe atla

Üniversitemiz Derse yazılma işlemleri kılavuz rehberine erişmek için Tıklayınız.

Meslek Yüksekokulumuz 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı derse yazılma işlemleri 18-19-20-21-22-23-24-25-26-27 Eylül 2023 tarihleri arasında Bilgi Yönetim Sistemi (BYS) > Öğrenci Bilgi Sistemi > Derse Yazılma menüsünden yapılmaktadır. 

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı 02 Ekim 2023 Pazartesi günü başlıyor.

 

Derse Yazılma Rehberi için TIKLAYINIZ.

(BYS) > Öğrenci Bilgi Sistemi giriş için TIKLAYINIZ

Öğrenci Numaranızı öğrenmek için TIKLAYINIZ

Haftalık Ders Programları için TIKLAYINIZ

 

OKULUMUZA YENİ KAYIT OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN DERSE YAZILMA İŞLEMLERİ:

  • BYS Sistemine giriş yapınız. BYS giriş işlemleri açıklaması için TIKLAYINIZ.
  • BYS > Öğrenci Bilgi Sistemi > Derse Yazılma menülerine tıklayınız.
  • 1. Yarıyılda bulunan tüm dersleri seçip kaydet ve danışman onayına gönder işlemlerini tamamlayınız. Seçtiğiniz dersleri Danışman tarafından onaylandıktan sonra Seçilen Dersler kısmından görebileceksiniz. Derse Yazılma İşleminiz tamamlanmıştır.
  • Haftalık Ders Programlarına bakarak dersin günü ve saatini öğrenerek derslere girmeye başlayabilirsiniz.

1.SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN BYS SİSTEMİNE GİRİŞ AŞAMALARI:

https://bys.subu.edu.tr/ adresine gidiniz. Kullanıcı adınız (Öğrenci Numarası@subu.edu.tr) ve şifreniz-28.08.2023 tarihi itibariyle kayıt olan kullanıcılar için- (SubuTC kimlik numaranızın son 5 hanesi!) ile giriş yaptıktan sonra Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi bağlantısına tıklayınız. (Aşağıdaki örnek sisteme hiç giriş yapmamış öğrenciler içindir.)

Örnek:

  • Öğrenci Numarası 22010101001
  • BYS Kullanıcı Adı : 22010101001@subu.edu.tr
  • TC Kimlik No 12345678910 (şifre işlemlerinde T.C.Kimlik No son 5 tanesi kullanılmaktadır.)
  • BYS Kullanıcı Şifre : Subu78910!

 

2.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DERSE YAZILMA İŞLEMLERİ:

  • BYS Sistemine giriş yapınız.
  • BYS > Öğrenci Bilgi Sistemi > Derse Yazılma menülerine tıklayınız.
  • 3.Yarıyılda bulunan tüm dersleri seçiniz. Seçmeli derslerde dahil. (seçmeli dersleri almak zorunludur)
  • 1.Yarıyılda bulunan zayıf dersiniz varsa seçip kaydediniz. Derse Yazılma İşleminiz tamamlanmıştır.
  • Okulumuzda derse yazılma işlemi yapılmamaktadır. Öğrencilerimiz BYS sistemi üzerinden derse yazılma işlemini kendileri yapmaları gerekmektedir.

İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİME GİDECEK 2.SINIF ÖĞRENCİLER İÇİN DERSE YAZILMA İŞLEMLERİ:

Önemli Açıklama: 

İşletmede Mesleki Eğitime (dönemlik staj) gidecek tüm öğrencilerimize üniversitemiz tarafından İş Kazası ve Meslek Hastalıkları Sigortası yapılmaktadır.

İşletmede Mesleki Eğitime gidecek öğrencilerin SGK İşe Giriş Bildirgesi yapılabilmesi için başvuru formlarını okula teslim etmeleri gerekmektedir.

Başvuru Formunu okula ulaştırdıktan sonra İşyerinizin MUYS kaydını yaptırmayı ve Öğrenci Talep İşlemi yaptırmayı unutmayınız. MUYS işlemleri için TIKLAYINIZ...

Yazın yapmış olduğunuz Zorunlu 30 İş Günü  İşyeri Stajı defterlerinin teslimi için Bölüm Başkanınız ile irtibata geçiniz. 

  • BYS Sistemine giriş yapınız.
  • BYS > Öğrenci Bilgi Sistemi > Derse Yazılma menülerine tıklayınız.
  • 4.Yarıyılda bulanan İşletmede Mesleki Eğitim, Türk Dili ve Staj derslerini seçiniz.
  • 1.Yarıyılda bulunan zayıf dersiniz varsa seçip kaydediniz. Derse Yazılma İşleminiz tamamlanmıştır.

 

KATKI PAYI / ÖĞRENİM ÜCRETLERİ:

  • I.Öğretim öğrencileri (2023 ve 2022 girişli öğrenciler) katkı payı / harç ücreti ödemezler.
  • 2021-2020 girişli I.Öğretim öğrencileri 253,50 TL öderler.
  • 2. Üniversite de kaydı olan (Açıköğretim Fakültesi veya Lisans Bölümlerinde kaydı olanlar) öğrenciler 253,50 TL öderler.

Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Ödemeleri;18/09/2023 tarihinden İtibaren Akademik Takvimde Belirtilen Derse Yazılmaların Son Gününe Kadar, AKBANK'ın Bütün Şube Veznelerinden, AKBANK Mobil/İnternet Bankacılığından , TC Kimlik Numaraları ile yapılabilecektir. (I. Öğretim öğrencileri "Katkı Payı", II. Öğretim öğrencileri " Öğrenim Ücreti" hesabını seçmelidir). Öğrencilerimizin Üniversitemizde Önlisans, Lisans veya Lisansüstü olarak öğrenciliği olabildiğinden TC numarasından sonra eğitim almak istedikleri programa ait öğrenci numarasını seçerek borcu/borçları ödeyecektir.

 

Karşılaştığınız sorunlar için hafta içi 09.00-12.00 / 14.00-17.00 saatleri arasında 02646160779 nolu telefonu arayarak destek alabilirsiniz.

 

18.09.2023-12:00