Değerli Öğrencilerimiz,
- Meslek Yüksekokulumuz 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı İşletmede Mesleki Eğitim 24 Şubat 2025 Pazartesi günü başlayacak olup, 27 Haziran 2025 Cuma sona erecektir.
- Eğitim süresi 17 haftadır.
- Hangi dönemde staja gideceğinizi ilgili Bölüm Başkanı ile görüşerek öğrenebilirsiniz.
- İşletmede Mesleki Eğitime (dönemlik staj) gidecek öğrenciler "Uygulamalı Eğitim Kabul Formunu" 14 Şubat 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar İşverene kaşe ve imzalatıldıktan sonra Meslek Yüksekokulumuza ulaştırmaları gerekmektedir.
- İşletmede Mesleki Eğitime giden tüm öğrencilere staj süresi boyunca Üniversitemiz tarafından İş Kazası ve Meslek Hastalıkları Sigortası yapılmaktadır. SGK İşe giriş bildirgelerinin zamanında yapılabilmesi için istenen belgelerin 14 Şubat 2025 tarihine kadar okulumuza ulaştırılması gerekmektedir.
- I. ve II. Yarıyıl genel ortalaması 1.80 altında olan öğrenciler İşletmede Mesleki Eğitime (dönemlik staj) gidemezler. I. ve II. yarıyıl genel not ortalaması 1.80'ni geçemeyen öğrencilerin I. II. ve III. yarıyıl genel not ortalamasına bakılır. İlk üç yarıyıl genel not ortalaması 1.80'ni geçen öğrenciler İşletmede Mesleki Eğitime gidebilirler.
- 17-18-19 Şubat 2025 tarihleri arasında BYS üzerinden derse yazılma yapmayı unutmayınız. BYS için TIKLAYINIZ...
İSTENEN BELGELER: (Kargo ve Posta ile yollayınız. e-posta ile göndermeyiniz. Belgelerin ıslak imzalı olması gerekmektedir.)
- Uygulamalı Eğitim Kabul Formu için TIKLAYINIZ... (2 (iki) nüsha çıktı alınacak olup, 1 (bir) nüshası okulumuza teslim edilecektir.)
- Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi için TIKLAYINIZ... (2 (iki) nüsha çıktı alınacak olup, öğrenci ve işveren imzaladıktan sonra 1 (bir) nüshası okulumuza teslim edilecektir.)
- Müstehaklık Belgesi (e-devlet üzerinden) için TIKLAYINIZ
Lütfen Dikkat!!! Belgeleri okula teslim ettikten sonra https://muys.sabis.subu.edu.tr/ adresi üzerinden Meslek Uygulama Sistemine işyerinizi kayıt yaptırınız. Bu işlemi iş yeri yapmalıdır. İş yeri kayıt işlemi tamamlanıp onaylandıktan sonra Öğrenci Talep işlemleri 3+1 kısmından talep yapılmalıdır.
BELGELERİN KARGO İLE TESLİM EDİLMESİ:
- İstenen belgeleri şahsen okulumuza gelerek teslim edebileceğiniz gibi kargoyla yollayabilirsiniz.
- Başvuru formunda kendinize ait bilgileri doldurmayı ve imzalamayı unutmayınız.
- Başvuru formuna işyeri kaşesini vurdurmayı ve işverene imzalatmayı unutmayınız.
Kargo Adresi:
SUBÜ. Kaynarca Seyfettin Selim Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimi
Merkez Mahalle Şehit Fahrettin Azak Caddesi No:28/1 Kaynarca / SAKARYA
Sorularınız için: 0264 616 0779 numaralı hattımızı arayabilirsiniz
08.11.2024